Av og til

🎶Av og til, er en millimeter nok🎶

Neida, noen ganger kunne det vært gildt å være en skikkelig bitch.

Bare til de som har vært bitch mot meg, så klart.

La de skikkelig få høre hva jeg mener om all baksnakkinga og ryktespredninga de har holdt på med, og generell utrivelighet de velger å sende min vei.

Noen er født bitch, antar jeg. Og noen fĂĄr lov, av omgivelsene, til ĂĄ oppfører seg som totalt uspiselig mennesker. “Stakkars, de har opplevd litt av hvert, det er ikje rart de er sĂĄ hard”

Piss. Prat.

Men, jeg har det bare ikje i meg. Er jeg for svak, for usikker, for redd? Eller kanskje jeg bare er for snill? 🤪

Om bare dette var meg….

About life_of_tine

I have been slightly awakened these last few years, better late than never, and thought documenting my travels through the latter half of my life could be fun. I will be writing about my physical travels on this planet, and my internal travels to find a better sense of well-being, health and maybe even ME. At least I'll give it a go, not too many deep and profound thoughts running through my mind... And anything else that happens to grab my attention. ;-)
This entry was posted in For de norsktalende, Life in general, philosiphizing and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment